torsdag 12 september 2013

Jamen äntligen!

Alltså SOM jag har letat den här filmen! Den är ju slut i butikerna och de har slutat ta in den, och jag har grävt i fyndlådor på Ica Maxi och på loppisar men inte hittat den. Till alut hittade jag den på tradera och bevakade auktionen noggrannt. Jag budade som en galning på den under sista minuten, men lyckades ändå inte. Jag förlorade auktionen i sista skälvande sekunderna. Gaaaahhh! Men nu hittade jag den igen på Tradera, och nu gick det bättre. Jag vägrar ge mig den här gången och jorå. Jag vann.

Nu blir den ÄNTLIGEN min! Herregud vad jag har längtat efter att få se den! Alltså Anthony Andrews... Herrejeflar vad snygg han var... Nu blir det dreggel hemma kan jag lova.
"They seek him here, they seek him there..."
Mums!
All kärlek
/Nina

Inga kommentarer: