fredag 18 oktober 2013

Förändringar

God kväll!
Visst är det tråkigt att livet hela tiden ska vara så enahanda och gå på i samma hjulspår. Jobbjobbjobb måndag till fredag, sedan på fredagkväll krascha i soffan och helgen ägnas åt sömn och att försöka hinna med allt det som det dåliga samvetet inte hunnit med under veckorna. Jag är så trött på det och vill något mer med mitt liv. Men vad? Jag vill ha en förändring. Men hur? Jag funderar varje dag på vad jag kan göra för att få till en förändring, och tankar finns. Sedan ska man bara våga och ta det där steget. Nåja. Vi får väl se hur det blir. Fram till dess fortsätter jag med jobbjobbjobb, krascha i soffan och samvetspyssel på helgen.

Lite härliga bilder från ett hus jag vill ha (om jag hade 17 miljoner kronor...).














Bilderna lånade HÄR.

Drömma kan man ju alltid, eller hur?!

Kram
/Nina

2 kommentarer:

Titti sa...

Tjusigt hus! Vi har nog kommit i den åldern då vi vill ha ut mer av livet än jobb, precis som du säger. Jag vill jobba mindre och ägna mer tid till mina älskade barn och lilla barnbarnet som stulit mitt hjärta. Måste vi vänta 20 år? Kram

Unknown sa...

Titti: Håller med dig. Jag får nästan panik när jag tänker på att jag måste jobba 20 år till innan jag kan göra det jag vill...

Kram!!!