lördag 19 oktober 2013

Snygg outfit

God morgon!
Lördag. Underbart. Jag gillar lördagmorgnar även om det innebär att det är jag som kliver upp med sonen och jag oftast är så trött så ögonen känns hopklistrade. Men det är ändå rätt skönt när jag väl kommer upp och fått i mig lite frukost och en kopp kaffe.

Sitter och drömmer om att ha råd att köpa fina kläder (och drömma om när man skulle kunna använda dem...) Den där klänningen är så snygg så jag får gåshud. Min dotter och jag satt och tittade på kläder på den här sajten (engelska Hobbs som faktiskt har en butik i Stockholm också) för ett tag sedan, och vi tjöt till när vi såg klänningen. Och väskan. SÅ himla fint. Och dyrt...
Senast överförda1
Lånade bilden från dotterns blogg.

Hoppas ni får en underbar helg!

Kram
/Nina

Inga kommentarer: