torsdag 3 oktober 2013

Torsdag

God kväll!
Vilken dag! Jag började dagen med en huvudvärk som inte var av denna världen. Jag måste ha sovit med spända käkar hela natten, för det värkte något hemskt både i käkarna och huvudet. Men jag klev upp och tog alvedon och kaffe och hoppades att det skulle funka ändå. Jag åkte till jobbet och väl där kände jag att det inte gick. Min lagledare och jag pratade en stund och han mer eller mindre sjasade hem mig. Det känns inte kul, men vad göra?! Jag kunde ju ändå inte ha några lektioner, så det var värdelöst att vara där.

Jag åkte hem och sov i 4 timmar! Det gnager fortfarande lite i tinningarna, men inte alls som i morse. Skönt att jag dessutom är ledig i morgon så jag kan få vila ut ordentligt. Fy för huvudvärk!

Nu ska jag snart kolla på Hela Sverige bakar. Jag blir alltid så inspirerad att baka när jag ser det programmet. Förra veckan gjorde jag sega kolakakor med lakrits på fredagen. Få se om jag bakar något imorgon.
Dotterns födelsedagsbukett
Ros
Gerbera
Krysantemum
Bär och vackra höstblad
Min fina kopparvas som passade utmärkt att stoppa buketten i

Nypon
Solros

Ha en ljuvlig kväll!
Kram
/Nina

Inga kommentarer: