fredag 15 november 2013

Gaaahhh - lite frustration

God eftermiddag!
Eller god och god... jag vet inte. Sitter och jobbar hemifrån på min lediga dag och bara önskar att jag vore kyrkogårdsvaktmästare eller nåt så jag slipper en sjuhelsikes massa ansvar och bara går ute i friska luften och krattar gångar och rensar ogräs och sånt. Att vara lärare är ingen dans på rosor om någon nu trodde det. Dessutom ska jag skriva nåt jättesmart inlägg om reformationen i min diskussionsgrupp i historia A som jag läser på distans. Alla där är jätteduktiga och skriver så smarta och långa inlägg och så kommer jag och halkar efter direkt när jag inte varit inloggad på ett par dagar (pga bristande ork pga jobbet). Då känns det som allt redan är skrivet... Vad ska jag komma med liksom?! Jag har ingen aning, och frustrationen och stressen ökar.

Håhåjaja. Nå, nu fick jag ösa ur mig lite frustration. Skönt.

Nu lite skön fredagsmusik. Enya. Ljuvligt.

Ha en underbar fredagkväll alla fina läsare.
Kram
/Nina

Inga kommentarer: