torsdag 14 november 2013

Body shop och Monty Python

God kväll på dig!
Hoppas du haft en härlig dag!

Jag sitter här för mig själv i soffan och har gjort helg redan. Jag är alltid ledig på fredagar, så min arbetsvecka är över. Så himla skönt! Maken är på jobb och kommer hem sent, dottern är hon sin pappa och sonen sover gott efter att ha varit på klassfest idag. Så nu är det lugnt och härligt här hemma.

Måste bara få tipsa om den godaste doften ever. Moringa Body Butter och Moringa Shower Gel. Man behöver egentligen ingen annan doft när man använt både duschcreme och body butter efter duschen. Helt underbar doft. Blommig och ljuvlig.
#
#
Och nej, jag är INTE sponsrad av Body Shop, även om jag skulle vilja det... If you know what I mean... Hey! Nugde, nugde... Wink, wink...



Varm novemberkram
/Nina

Inga kommentarer: