söndag 24 november 2013

I mitt vitrinskåp

Hej på dig!
Allt väl hoppas jag? Själv har jag för ovanlighetens skull sovit ända till 9.15! Helt otroligt! Jag är inte pigg, far from it, men i alla fall inte sådär mördande trött som jag brukar vara annars.

Idag lyser solen och det blir så fint inomhus med ljuset som silar genom de tunna, vita gardinerna. Vackert, vackert! Vi får se vad vi gör idag eftersom sonen fortfarande är lite krasslig. antagligen blir vi bara hemma och grejar lite. Jag håller på och röjer ur kontoret... Huga vad mycket jox det finns där. Nåja, det måste ju göras!

När det var så fint ljus tänkte jag fota lite i mitt vitrinskåp som jag köpte på Chilli för några år sedan. En historia som i sig kräver ett blogginlägg så småningom... Inte de skarpaste bilderna tyvärr eftersom de är tagna med mobilen.





Hoppas ni får en underbar söndag!

Kram
/Nina

Inga kommentarer: