lördag 16 november 2013

Kaffe...

God morgon!
Hoppas du har sovit gott! Jag sov som en kratta så jag är supertrött. Usch vad less jag blir när jag aldrig kan få sova ordentligt. Jag ligger mer och mer back i sömnen och blir så trött så jag kommer snart rasa ihop. Tur det är jullov snart. Då åker vi till Jordanien där vi ska njuta av sol och bad i en vecka. Skönt!

Den här morgonen var lite av en katastrof för mig. Mjölken till kaffet var gammal så det blev sådär äckliga klumpar ni vet när man häller upp i kaffet. Huuuu... Bara att hälla ut och göra nytt. UTAN mjölk! Nåja. Det är ju koffeinet man vill åt (försöker övertyga mig själv)...


Idag ska vi åka och se filmen Turbo med sonen. Blir nog mysigt. Hoppas jag inte somnar bara. Har aldrig gjort det, men vem vet när jag är så här trött. Kanske ska ta en lur i soffan innan...

Vad ska ni göra idag?

Kram
/Nina

2 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

DEt ska bli kul att höra vad ni tycker om Jordanien. Jag är lite sugen men N är inte det:)

Unknown sa...

Åsa: Lovar att återkomma med rapport om resan. Det verkar vara ett superspännande land. :)