måndag 25 november 2013

Koppar

God kväll på dig!
Har du haft en bra dag? Jag har haft det ganska lugnt idag  på jobbet, och det är tur det. Jag är så trött så jag orkar verkligen inte med några avancerade händelser just nu. Nu längtar jag bara till jullovet så jag kan åka iväg till Jordanien och få lite sol och värme.

Att koppar börjar bli populärt igen tycker jag är kul eftersom jag alltid tyckt att koppar är fint. Har massor med kopparsaker hemma både på väggarna och i skåpen. I stugan i Jämtland har vi ännu mer saker! Många saker hittar jag på loppisar och på Myrorna. Där är det riktigt billigt med fina koppargrejor. Passa på att gå dit och fynda.
Ignorera väggarnas färg... Det är skuggor! :-)
Fina grejor
Liten bakform
Sockerkaksform från min farmor
Liten bakform, också från farmor
Annan bakform från farmor
Ingen bakform, men väl en klocka i samma stil
Kram
/Nina

Inga kommentarer: